N.Flying Insta Update
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : چهار شنبه 25 / 3 / 1394
نویسنده : Parnia BlueB

امروز روز بو//.س بوده توی کره.
و این ویدئو رو تو ایستاشون گذاشتن پسرا و زیرش جه هیون نوشته:
N.Flying Instagram update: Ha… Seunghyub hyung told me to do a flying kiss but… this is Seunghyub hyung’s actual self!! Everyone!!! I’m ㅠㅠㅠ really ㅠㅠ cryingㅠㅠㅠㅠ It’s Kiss Day but doing it to a guy, to Seunghyub hyung on top of that!! Not helping at all!! Abandoned!!!! Even Kiss Day this year is passing by like thisㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ها.. یونگ هیوب هیونگ بهم گفت که بهش یه ب.وس هوایی بدم ولی.. اون اینطوری برخورد کرد! همگی! من...واقعا..دارم گریه می کنم... امروز روز ب../وسه ولی من دارم این بو...س.و به یه مرد می دم اونم سونگ هیوب هیونگ! اصلا به درد نمی خوره! حتی همچین روزی هم امسال باید اینطوری بگذره!

لینک ویدئو




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: N.Flying , News , Clip , ,
برچسب‌ها: nflying , n flying , گروهnflying , اخبار گروه nflying ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!